BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 21, 2015

Si kecik Nazeeha cerdik

Assalam semua.

Ibu udah pening kok dengan research. Bila pening, tgk hp tgk gmbo si kecik la.

hmm.. si kecik ni mcm2 dh blaja. cepat blaja. betul la budok kecik ni mcm span otak dia. absorb cepat. sruppp gteww. pastu mudoh imitate apa yang dia perati. x kira kelakuan orang ke, kelakuan binatang ke. haih

si comel Nazeeha ni dah dua hari x berak. sokmo gitu. so risau jugok la. mujur kentut ok. so Dr kata kalo x berak tp kentut, still ok. x de masalah. bermasalah kalo x berak dan x jugak kentut. bimbang takut salurannya tersumbat. so, si comel Nazeeha setakat ni sihat walafiat.

so sbb ibu dia runsing dia x berak, malam tadi, main2 dengan si kecik ni, sambil diperhatikan tokmie. Ibu cakap: "Dik, berak dik. dua hari dh adik x berak. berak la. neh. berak la"

Eh eh tetibe si kecik ni, masa tu tgh berdiri, tetiba duk menunggeng i.e mcm nak rukuk tu. sambil tangan kuis2 lantai dapur.

ibu dan tokmi duk perati, buat apa tu.

pastu dia berdiri tegak semula.

Ibu ckp sekali lagi, berak lah dik. sambil tepuk montot dia. hehe

Sama mcm tadi, still dia menunggeng dan kais2 lantai guna kedua-dua belah tangan.

Ya Rabbi.... hahahhahaha... tokmie dh pecah ketawa dh. Rupanya dia buat aksi mcm kucing berakk....aiyyaaa...budak kecik...

tu la,...kawan lagi dengan kucim.. pagi2 celik mata ajak tokmi turun tanoh nok g lepaskan kucing dari cage diorg. bila kucim tu keluar je dr cage, berebut2 kais pasir sbb nk berak.

itu yang si kecik ni perati dan serap dalam minda dia. haduinya pun.

cepat blaja sungguh. ini bahaya. kena ajar dan expose kepada perkara2 yang baik2 aja. ok!

syg anak ibu! :)


0 comments: