BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Salam Pictures, Images and Photos

Wednesday, April 8, 2009

clumsy day...miserable day.....

salaam...

hoho....
sakit tul laa rini.... pepagi dapat penyakit...

hm.....mesti ada wat dosa ni, Allah balas cash... astaghfirullahalazeem...

citernye gini...hari ni patutnya ada Seminar Menjawab Peperiksaan, tp dari 8 pagi- 6 petang...adehh... dalam dilema..pegi ke tanak...tanak ke pegi... last2 x pegi...
coz nak study...nak gi library..

so, cam bese, gi umah haja dulu kat Desa Anggerik, amik dia...
pas amik hajar, terus ke kampus..tp tah camner tah, sebelum ni x brani nak lalu short cut -naik titi kecik- tp tah nape rini tetiba aku leh nak lalu kot situ.. padahal bkn kejar masa pun..

nak dijadikan cite...aaaaa....motor terbalik... x dapek dikawal....adehhh..

haja sempat selamatkan diri...aku lak x sempat...kaki kanan tersepit bawah moto... adeehhhhhh... takut sgt masa tu...fikir mati je..huhu.. sakit weh..

dgn sekuat ati aku tarik kaki aku...ha...berjaya... motor tu berat yang amat la.... huh. bila dah dapat tarik, adeh..sakit la plak kaki aku ni... dgn susah payah ngan haja, angkat balik moto tu... cepat2 takut org lalu...hoho..

tp, aku dah xleh nk bawak moto, kaki sakit... stokin pn koyak...adeh.. so, haja bawak lak...

sampai kampus....i.e, library, aku tgk stokin kau ada darah...bukak stokin, aaaaaaaaaaaa....byk nye darah..jari kaki aku luka...uwaaaaaaa....pedih, sakit, berdenyut..seme ada...

ya Allah... nape aku cuai sgt rini...minggu depan dah nak exam final dah..hari ni cari penyakit...

dengan terhincut2, aku masuk library...jumpa mak guard, tny dia kot dia ada first aid..tp xda... tp, dia ada myk gamat...so, aku amik je la... gi toilet, cuci luka,sapu myk gamat n balut ngan tisu..

darah kuar lagi...denyut2 Tuhan je yang tahu.. xleh fokus stadi pun..

tgh hari skit, haja gi PKP belikan nasi dan handiplus... ok la skit rasa, dah kurang denyut..tp still sakit..

balik umah petang tu, bukak handiplus, ya Rabbi....biru! jari kaki aku jadi biru, bengkak...aaaa...knapa ni.. Gma ajak gi kenek...bimbang melarat...so, pegi la kenek..

gi kenek Zaqwan, Dr tu baik sungguh..alhamdulillah... dia tgk jari kaki aku tu, dia cakap, bengkak biru tu coz darah beku...dun wory.... tp luka tu kena bersihkan smula, n taruk iodin.. dia suh assistant dia "dressing" aku.. aku ni z paham ape meksud "dressing" tu... rupanya tu istilah bagi balut luka...ooo

so, dgn selamatnya jari kakiku dah berbalut.... xleh buka...pas 3 hari baru leh buka...

the moment i type this story, kakiku masih lagi berdenyut2....

risaula.....exam dekat da...huhu

ish....trauma tul...

hmmmm....

0 comments: