BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 6, 2009

~ THE ROAD NOT TAKEN...

SALAM sejahtera, salam bahagia dan salam sayang buat semua..huhu

lama x jenguk blog saye nih...haduii...sedikit bizi..erk..agak byk jugak laa...
actually, tengah di medan perang ni...perang peperiksaan akhir semester 7..
ha..?? sem 7 dah..erkk..sudah sem 7 saye?? wahaha...sekejapnye masa berlalu [erk..sekejap ke..rs cm dh lame jek duk daerah yg x bape best ni..] huhu... 7+2[matrik]= 9 sem dh semuanya..equal to 4tahun setengah..humm..lama gak tuh...

X nak fikir pasal baki sem ada lagi 3..sebab jeles kat kwn2 yg tinggal lagi 1 sem,..sebab diowg 4 tahun je..saye 5 thun.huwaaa...

sudah sudah..nangis watpe gak jah ooiiitt..huhu

xpe..ilex aa...blaja lagi best pe..kan kan..(~_^)

baru selesai 3 paper sebenarnya..ada lagi 4 paper..baki 4 paper ni suma yg kritikal2 lah..Evidence, Company, Land dan Islamic Admin..suma 3 jam kredit..hoho..enak sekali..eh, enak berkali2 lah jah..hi hi

dun wory2...kekurangan kesempatan adalah biasa...tp, kita harus cuba untuk jadikan kekurangan kesempatan itu sebagai kesempatan2 yg LUARBIASA! yeahh! u know how to make it jah.. =)

so..study smart..not hard.. bak pesan Kak Wann (^_^)

sekian dulu lah entry saye kali ni..harus mengalihkan pandangan mata ke arah nota2 yg sedang tersedia.. ;)

Salam Bahagia buat semua...dan semoga berjaya. wassalam ;p

0 comments: