BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Salam Pictures, Images and Photos

Wednesday, July 28, 2010

what goes around comes around ~

Salam Nisfu Syaaban shbt2 pembaca sekalian :)

Apa khabar..mudahan kita semua dikurniakan kesihatan yg baik lg cemerlang..kitab amalan kita sudah pun bertukar yg baru...marilah kita sama2 mencorakkannya dgn corakan yg indah.. mudahan segala amalan kita yg akan dtg diterima oleh Nya..ameen..

hmm..kurang dua minggu lagi, jika dipanjangkan usia, maka bertemulah kkta kembali dgn bulan yg penuh kemuliaan dan keberkatan, iaitu Ramadhan al-Mubarak... rindu pada bulan Ramadhan x pernah surut... sgt rindukan kedatangan bulan yg penuh kebaikan ini... mudahan kita semua diberi kekuatan, ketabahan dan kesihatan yg baik agar kita semua berupaya memanfaatkan bulan yg penuh keberkatan ini...dan lebih2 lagi, sama2 dpt memanfaatkan kedatangan malam yg lebih baik dr seribu bulan, iaitu malam al-Qadar... mudahan Allah pertemukan kita dgn malam tersebut..ameen ya Rabb..

dan akhirnya, secara peribadi, aku memohon dan mengharap agr Allah kurniakan padaku sahabat yg sejati..bkn hny kawan atau rakan ketika senang... bukan hny kwn atau rakan ketika memerlukan pertolongan... dan aku memohon perlindungan dr manusia yg umpama api dalam sekam, yg bagai gunting dalam lipatan.... nauzubillahmin za lik... dan jua aku mohon agar ALLAH menghijabkan aku dr bersikap atau bersifat sedemikian... kerana hidup ini hanyalah pinjaman....

sama2lah kita muhasabah diri... sekadar peringatan utk diri sendiri dan teman2 yg disayangi...


...

0 comments: