BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Salam Pictures, Images and Photos

Saturday, January 17, 2009

petang yg indah

yup...

petang2 td a bit bored...so, kuar amik fresh air kat luar umah...
as usual,siram pokok bunge yg x brapenk berbunga...huhu...n letak baja skit, gembur2kan tanah skit..

then, ingat nk men badminton (raket baru beli tadi)huhu....tp, angin agak kuat.... so, xley maen...patutnye kenemaen wau nih..huhu.. kalo kat kay tee mesti langit penuh dah ngan wau ni...

tp..kalo kat gaza tyme ni....ada ke camtu...bom fosforus ada la kan... kesian... alhamdulillah malaysia aman... amin...

emm..so,as xleh maen badminton,so, jalan2 keliling taman je la... pusing2...emm..sonok tgk umah2 jiran yg kemas, cantik, kalerful..tenang jek...bila la nk ada rumah sendiri ek....hehe..

yg bestnye jalan2 td, lalu blakang umah jiran, nampak ada kucing parsi, kaler putih...coooooooooooomelllll sgt2!! kucing tu panfdang jek kitorg dari gate umah dia... (eh, umah dia?? opps, umah tuan dia).. aku saje je laa usha kucing tu "weow...weoww...weowwww"(ala-ala bunyik kucing jantan ajak gaduh tuh....hahaha.. kucing putih tu dah nak mula agresif dah... aku acah lagi "weow...weowwww...weo......ehh... adehhh malu seh... =( tuan umah tu ada rupanya.. xperasan...hahaha

tuan umah tu tgkkk je aku n da gang...kawan aku dah gelak sakan dah ni...hampehh... ish...malu la.... nasib baik tuan kucing tu pompuan...kalo laki, lagi maluuuuuuu...huhu....jatuh la keayuanku ini...huehuehue... perasan..

sepanjang jalan balik kwn aku duk gelakkan aku...

xpe...xpe.. ada ubi ada batas...ada lori ada bas..haha

0 comments: