BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Salam Pictures, Images and Photos

Sunday, February 1, 2009

siakap senohong gelama ikan duri.....

emm.... cuba teka, nape tajuk post aku kali ni camtu...??

hehe..xde pe...saje jek...

wahhh... sepanjang siang tadi mengadap trusts! uh....berpinar2 mate nih...hehe... akhirnya siapla jugak jawab soalan tutorial... ponin ponin... tp tinggal satu coz dah xtau nk jwb camner...huehuehue.... tanye en.arif nanti la.....huhu (^_^)

malam ni ingat nk jawab soalan criminal lak....tp abg chan on9 aaa....ish...xleh2...kena update blog dulu...huuu... kang abg chan x on9 xdpt laaa tenet... esok clas dah mula balik....hmm

ptg tadi, boring duk dlm umah, maen2 la kat luar umah, tensen nengok rumput n lalang makin panjang aih... mane la tukang mesin rumput yg nek moto tu..slalu ada dtg petang2....time rumput panjang dia x dtg lak... so, dh tensen sgt nengok,aku amik ler gunting, gunting jek mana yang patut... xde lah licin pun, tp bolehlaaaa tumbangkan mana2 lalang yg tinggi sgt tuh...cam umah xde org jek aih... malu sgt aih...hehe..

pastu, cam bese, maen badminton!! arini cuaca sgt molek...angin pn xda.... ape lagi, maen badminton smpai x sedar ke penat dah... pulun...haha... lnon stop uh...penAT seh... maen ngan budak2 taman gak..ada nama fareez, nama munir, tasha, ape tah lagi... cian tasha jatuh, luka betis dia....nangis lak tu...aku dah gabra dah..huu... nsb bek ada untie gma, mmg pandai pujuk budak2....cehhh....hahaha...

pastu, dh penat men, lapar plak... lg 10menet kul 7, elok aa kuar makan terus... cam bese, gi makan kat adam western food (^_^)... tp xde slera aa nak makan...coz ada org x jujur kat kedai tuh... nasib baik la aku dah reti bertenang dan bersabar skang nih... terketar2 jugakla bdn aku, tgn aku, coz tahan marah... nape la nak bohong aku...cakap ada kat umah... habis tu sape yg ada kat kedai ni... jelmaan ke...huhu... biaq pi la org kedah kata.... Tuhan nak tunjuk, x dapat dia nak lari dah aih... janji dah nak berubah, dah xnak cakap x jujur dah... hal kecik camni pun boleh tipu2, apatah lagi hal besar, ye x?? teringat la cikgu cakap masa kecik2 dulu, tabiat menipu ni payah nak buang kalo dah sebati dalam diri... emm....ada betulnya kan...

macam dato' faiza cakap jugak: if u tell one lie, u will tell thousand more lie to cover that one lie...and your life will never be the same...

ntahlah.... mudah2an dia berubahlah... org x kenal dia mmg nampak dia perfect...but i know him well...... pape pun, aku percaya, apa yg terjadi tadi, adalah petunjuk untuk aku... terima kasih Tuhan.. (^_^)....

siakap senohong gelama ikan duri...bercakap bohong laMA2........................???

0 comments: