BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 3, 2013

mimpi ngeri si suami..

Assalamualaikum wbt.

Semangat nok hapdet belog sebab mimpi suami punya pasal. haha

Kisahnya bangun2 subuh tadi, sambil2 siap nk solat subuh, semangat cik abg ni bercerita...

S: Yang, abg mimpi malam tadi.
I: mimpi ape? (mode malas layan)
S: Abg mimpi abang g UK
I: Ye lah tu. koya sguh sapa UK mimpi
S: Iyer,.. abg g UK
I: g dengan sape? (layan je laaa)
S: Abg g dengan kawan2. Tapi x bgtau syg.
I: Ha.. buat lah la gitu..
S: Tu la. abg takut sgt. Abg kata ke kwn2 abg, weh, aku g UK ni x kobo ke bini aku ni. Abih la aku.
I: Haha.. Gane abg bleh g UK?
S: Xtau gok. masa tu abg keluar dengan kawan2 abg, pastu jalan2 tgk harga tiket muroh. rm60 je ke UK. pastu kwn2 kata meh kita g UK. tiket muroh ni.. pastu bila sampai UK abg teringat la yang abg x bgtau ke syg abg g UK ni.. abg bimbang la takut syg maroh, abg nok balik smula, nk beli tiket, tgk2 tiket takdok untuk setahun.. abg nangis la.. sbb lepas setahun baru ada tiket balek.. isk. isk.
I: hahahha.. doh pahtu?
S: Pastu abg terjaga tidur, debbor abg, tgk2 syg ade je sebeloh.. lega..
I: haha..

adui..mcm2... sape suh tdo x basuh kaki.. sampai ke UK sudoh toklaki aku kali ni.. dok royak ke bini plop tu g UK.. kalo realiti gini tobat gocoh. gagaggaga

1 comments:

Saatarinur Mohd said...

orang kata itu petanda lelaki dapat kahwin lebih. untunglah kamu dapat payung emas kat syurga nanti. kehkeh