BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 4, 2012

beware!

Assalamualaikum!

Haihh.. rumah pokmat kembali sunyi. kaku. beku. bosannyaaa....

membuatkan ku kembali terfikir2 tentang suasana opis yg semakin x best kurasa. mcm nk cari port lain je..hmm.. lepak library wktu kerja bole? er...i mean, buat kerja di library? boleh kan.

ujian betul. isk. oke, sangatlah perlu untuk saya kembali seperti diri saya awal2 dulu - i mean, sewaktu awal2 menjadi warga bilik/opis itu- sendiri.

frankly speaking, i don't really like the surrounding there. isk. come on people! u r all are going to be an academician! please behave like an academician. urghh!!

sikap manusia ni pelbagai. ragam manusia ni macam2. heyyyy.

org tu x buat apa2 kat awak, apa ke masalahnya awk sibuk hal dia. gelar dia mcm2. kata dia mcm2. di belakang org itu- di hadapan orang lain? oh pelisssss lah.

cth: ee..dia punya fesyen tah pape.. ee..mcm badut.. eee..meluat..ee..itu ..eee... ini..

erkk.. serious x faham!


moral of the story:

"Jika ada orang yang mengumpat orang lain di hadapan kita, sangat besar juga kebarangkalian untuk dia mengumpat kita di hadapan orang lain.
Berhati-hatilah dengan orang sebegini..."

hmm..sangattt perlu berhati2 dengan this kind of people! nauzubillah min zaalik.

0 comments: