BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 24, 2012

Thank You Allah!

Asslamaualaikum!

alhamdulillaah. settle hal baju/pelamin/kanopi bagai.

Letih meronda2 smpai ke Marrangg nun. Dek kerana xtau lokasi fydah wedding gallery. call tokeyna berkali2 asek masuk voice mail. maka terbantut nk g butik itu. bila u-turn, ternampak lah satu butik. terpegun tgk baju yg dipamerkan. terus brenti.

rezeki butik Jue agaknya (x silap nama butik tu Jue). singgah. fitting segala baju yg berkenan di mata.. pilih2 pelamin. pilih2 baju ikut tema. bayar deposit. settle. alhamdulillah!

tuan punya butik serta adiknya itu sgt lah mesra alam dan selesa berurusan dgn kastemernya yg byk songeh ni..he he. terima kasih tau! plus, diorg sgt understanding & faham kehendak kastemer. harga pun leh nego2 dan sesuai dgn bajet. alhamdulillah.

pastu misi jelajah cari kanopi plak & bekas/gubahan hantaran.

kanopi alhamdulillah jumpa jugak yg tersangatlah murah tp dapat macam2! kanopi/scallopnya pn baru2 lagi. yg penting ade warna tema. ^^ yg ni belum byr deposit. tp dah cop.

so..yg x settle lagi laaa ni adelah bekas hantaran/gubahan. fenin kot nk sewa ke nk beli ke sewa ke beli ke. sewa= murah sikit dr beli. beli, lepas tu nk watpe? x guna mana dh. hmmm .. fenin2..

mungkin beli- tp beli bekas yg boleh diguna berpanjangan. kan. setuju x? ^^

okeh. kita tangguh dulu misi ni ke bulan hadapan pula. oh tesisku. maafkan daku terlalu lama meninggalkanmu. promise! next week saye jenguk2 kamu setiap hari oke! ^^

allahumma yassir!

0 comments: