BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Salam Pictures, Images and Photos

Thursday, July 30, 2009

aku normal kan...

Salam..

Citer hari ni...pagi td cuma ada 1 tutorial, kul 9-10 pagi..tutorial Islamic land Law..ok je...anta asimen, present kit...

pas habis clas, aku n rumet gi K.L. Lama dh nk pi, cuma arini baru tercapai hajat.. x suka kuar weekend, coz komuter/ lrt/ star besenye sgt sgt sgt crowded.. so, gi hari ni ok skit la.. x sardin mana tren.. buleh la nafas..huhu

kitorg jez gi jalan2 kat Jalan Tar.. survey2 tudung, kain2.. murah jugak la...cantik pon cantik.. aku jez beli tudung dua, kain pasang dua... hajat nak hadiahkan kepada orang..tu beli tu.. hmm...bagi aku lawa dah kain tu, cuma tataula seswai ke x dgn si pemakainya nnti..hehe

jalan jalan dr satu kedai ke satu kedai...rambang mata dibuatnya.. aku bukan arif sgt bab kain baju ni...bese kak long yg beli.. kak Long aku arif skit... ngehngehngehh.

pas kuar dr satu kedai tu, tetiba aku terbau sesuatu.... hati jd berdebar...sungguh... aku rindu pada empunya bauan tu...isk..isk.. ku pandang pada si pemakai bauan tu... fuuh...bukan dia.. lega.. terus fikiran bercelaru... hati sebak.. diam... layan perasaan

aku normal kan... kadang2 aku x dpt bendung rasa rindu itu... salahkah aku?

cepat ku sedar dari lamunan..istighfar....Tuhan...jangan Kau bolak balikkan hatiku... biarku teguh dgn pendirian..takkan ku pandang ke belakang lagi...


*************************************************
~~hati rindu...tapi masih belum mampu tuk ku maafkan kamu...noktah ~~

2 comments:

aza_idyllix said...

jgn dibiarkan perasaan mengawal hati..biarkan yg lepas trus berlalu pergi..kebahagiaan akan menjelma..mengubati hati luka lara..mmg jah normal..setiap insan akn mmpunyai perasaan rindu pada perkara yang lepas..tmbah2 lg kpd "someone" yg pnah disayangi..

aiShah_sOfeaTJ@katoJie said...

thankz hazal..:)

i'll try my best...look forward rite? ;)