BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Salam Pictures, Images and Photos

Sunday, July 19, 2009

hari Ahadku.....

salamz..

hari ni hari Ahad... masih tiada mood untuk buat Report LI kedua... so, termenung2 dari malam tadi apa nak dibuat hari ini..

SMS Kimah, ingat nak gi jalan2 Wangsa Maju...tapi dia bizi... alahai Kimah...sokmo bizi..kecik hati ni...huhu

SMS Kak Wann...ingat nak gi jalan2 Bangi...coz esok pun Ngri 9 cuti... tapi...Kak Wann di Ampang...

isk...ke mana mau ku bawa diri ini... roommate kuar pi KL.. aaaa...aku nk pi mana!!

tengah duk bermuram durja...tetiba taliponku berbunyi.. "telefon! telefon! telefon berbunyi...ada haiwan dalam bahaye! ada haiwan dalam bahaye di saneee!!" eh...apesal lagu wonderpet plak ni..

hmm...rupanya Imam call... dia perlukan org ajar budak2 mengaji kat Masjid pagi ni. waaah!! terus ceria diriku ini.. alhamdulillah... Allahuakbar!

Korang rasa x apa aku rasa..?? Sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui... seronoknya....ada benda yang boleh aku lakukan pada hari ini...

dan yang paling wat aku rasa terharu ialah...sedang aku duk fikir nk kuar jalan2...Allah dtgkan satu perkara yang dapat tarik diriku dr pergi buang masa tak tentu hala... Masya Allah.. alhamdulillah...

So, cepat bersiap dan pergi ke Masjid Putera... Budak2 dh lama menanti.. Aku jez ganti Ustaz yg x dapat hadir je... tp seronok dpt pengalaman nih.. Segan aku budak2 duk pakat panggil "Ustazah"..hehe...

Bagus budak2 ni..kecik2 dh hafaz Quran.. Sejuk perut mak mengandung... Mudah2an diorg menjadi Hafizah dan Hafiz yang berjaya dan berguna pada Agama, Bangsa, dan Negara..... ameen... :)

0 comments: