BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Salam Pictures, Images and Photos

Sunday, July 19, 2009

Nasib baik aku dah reti BERSABAR.... :)

salamz...

Jez straight to the point je la..

aku x paham dgn sorang perempuan ni...x habis2 nk ganggu hidup aku..
mula2 add aku kat fs...aku reject.. x putus asa, add aku kat ym plak...pun aku reject...jap tadi invite aku kat web ape ntah...adussss.... gigih betul...

nak apa lagi kakak?? cukup2lah... rasa tergugat ke? dahlah.. kalo cari sy setakat nak sakitkan hati sy...hentikanlah..

Sy dah xnak ada kaitan dengan kalian... yang terluka dulunya saya... boleh x bagi aku bernafas dengan senang hati? jgn serabutkan aku bleh x?

kita x cari dia..yg dia sibuk cari kiter nape?? akak nak ulang sekali lagi ke apa yg akak dah buat time Ramadhan lalu? Ramadhan tahun ni nak ulang lagi sekali?

Thanks a lot la kak... May Allah Bless U...

0 comments: