BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Salam Pictures, Images and Photos

Saturday, July 18, 2009

Ramadhan....ku menanti hadirmu

Salam..

alhamdulillah,hari ni dh 25 Rejab.. kurang dari 40 hari lagi Ramadhan akan tiba.. mudahan Allah panjangkan usia kita, moga kita sempat bertemu dgn Ramadhan al-Mubarak..

Teringatkan Ramadhan..hati sayu, sebak dn gembira..bercampur baur.. Aku terkenangkan Ramadhan yang lalu...kulalui dgn penuh keperitan...dugaan.. sebak sgt bila teringatkan Ramadhan yg lalu...mudah2an Ramadhanku pada tahun ini lebih bermakna...ameen..

Walaupun Ramadhan yang lalu, terukir seribu satu kenangan pahit...tapi aku bersyukur..kerana dugaan itu tiba tepat pada waktunya.. Aku terasa begitu hampir dan dekat padaNYA... peluang yang ada x ku persiakan... saban waktu hati ku merintih, dan mengadu padaNYA... Agar aku kuat dan tabah mengharungi segalanya...

Alhamdulillah...segalanya dah berlalu... aku xkan dan x mahu pandang ke belakang lagi.. apa yang berlaku, dah berlalu... biarlah ia menjadi satu sejarah yg tersimpan kemas...

Mudahan Ramadhanku tahun ini...dapat ku hayati dan manfaatkannya dengan sepenuh penghayatan... sesungguhnya aku amat merindui Ramadhan...... dan buat insan-insan yg pernah melukai hatiku, sekalung ucapan terima kasih dariku... kerana kalian aku belajar erti CEKAL, TABAH dan SABAR... terima kasih..