BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Salam Pictures, Images and Photos

Wednesday, July 22, 2009

Alhamdulillah....syukur padaNya..

Salamz...

hari ni bahagia sangaaaat.. Gembira sangaaaaat.. Alhamdulillah..

Banyak perkara berlaku hari ni..dan semuanya baik-baik..alhamdulillah..

Yang paling gembira, impian dan angan-angan aku tentang satu benda ni, menjadi kenyataan...dengan kata lainnya- LAMARAN aku diterima!! taktau nk gambarkan cmner perasaan aku skrg nih!

Tentu kalian nk tau ape benda yg aku dh lamar ni kan?? yg dh wat aku seronot sgt ni kan?? jeng..jeng..jengggggggg.....

emm..tungguuuu... belum boleh gtau..sebab Housemate i belum tahu.. tengah berfikir2 camne nk gtau diorg...huhu...

cmner yer nk khabarkan yer...?? hmmmm

takpe..set aside jap yg tu..
skg nk citer pasal puppy semalam tuh.. insaf dah..huhu.. sebabnya jiran aku tuh Muslim...tp Mazhab Hanafi... so, ikutkan Mazhab Hanafi xpe pegang anjing.. so, sebagai jiran, dan sesama Islam...we have to respect others...

memaNGLAH Mazhab Shafie haramkan anjing. babi dan keturunannya... tp, Hanafi halalkan anjing...jadi, lecturer aku cakap...kita rai je la diowg... dah itu pegangan diorg..lebih2 lgi diorg Muslim jugak...

isk..isk..mintak maaf ye Bibi (nama puppy jiran aku tuh).. kiter x jadi nak semelih Bibi... kiter pun dah tanak marah2 Bibi... tp satu je kiter mintak... Bibi suruhla tuan Bibi tu mandikan Bibi kerap sikit...busuk la...huhu... dan bersihkan tempat Bibi tuh..comot, kotor... x hygienic..

kiter dh rai Bibi dan tuan Bibi, so tuan BIBi kena la rai dan respect kitowg nye culture dn pegangan plak.. jgn la sampai kitowg rasa x selesa dan rasa x selamat.. x baik taw...

hati jiran kena jaga taw! taw!

faham? settle

6 comments:

hidet said...

seronok tengok ko happy

aiShah_sOfeaTJ@katoJie said...

hehe..
thanks frenz :)

kalo ko seronok tgk,,aku sendiri laaaaaagi seronok!

hikmah atas apa yg dh terjadi...alhamdulillah

[let bygone be bygone]

aza_idyllix said...

sy pn sonok gak...erkk apekah?? hahaha xtau ape yg sonok tp sonok la gak mwahahaa

aiShah_sOfeaTJ@katoJie said...

yor lah hazal.. happy2.. :)

:: private:: said...

mjah....lamaran nape orr...?? citer ar...kot msg pom xpe...huhu

aiShah_sOfeaTJ@katoJie said...

lamaran isi masa lapang kat taska...huhu