BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Salam Pictures, Images and Photos

Wednesday, July 29, 2009

Tolong la semelih Bibi tu..huwaaa

Salam..

ah sudoh?nape puulok kene semelih Bibi tu?


hmm...ni citernye.. balik skolah tengah hari td, aku tgk puppy jiran aku tu free..x ditambat... adehhh..ape masalah pulak ni...aduhla... aku warning la Bibi tu, "you sit there, don't go anywhere!" dia kelip2 pandang aku dn rumet aku..x lama pastu dia duduk.. paham pon ape aku cakap..


so, aku masuk umah, solat dn rehat.. ingat nak lelap la seminit dua..tp..tetiba aku dgr housemates aku jerit2 kat bawah..x lama pastu housemate aku Nani came to my room, "Jah! tolong, anjing tuu...nak masuk dlm umah!" haaa?? terkezut aku..cepat2 turun bawah..


adoiiii..binatang ni apa hal...yang ngigau dtg umah aku ni nappeee...? tgk umah sebelah, keta jiran xde.. housemate ckp, tuan Bibi ni baru je kuar.. ni yg aku rasa tensen yg amat nih,....Tuan dia xtambat tuh apesal..nyusahkan org betol la!


buntu giler fikiran nih..cmner nk halau dia nih.. Rumet aku nk pi meeting pon xleh kuar..sian betol.. hmm..puas kitorg duk "syoh" "syoh" Bibi, dia wat donnnnoooooo je... mmg nk kene semelih dia nih!


letih duk jerit2 halau binatang tuh, tp x lari2.. kehulu kehilir dr pintu utama, kesliding door..abes langgar baju2 aku yg terjemur tu...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :( dahla elooook je duk menung depang sliding door umah...abes menitik ayaq liur dia... huh..najis mUghallazoh tuu.. habis la kene samak nih...


nk wt cmner ekk?? aku call Taska, coz aku ingt umah sebelah taska tu Chinese..nk mitak tlg dia dtg amik bawak kuar Bibi tu...tp, chinese tu xde kat umah plak..aiyya...


x lama pastu, housemate aku yg len baru balik dr skolah...selamber je dia turun bukak gate..x sedor Bibi tu ade..haha.. bila kitorg jerit gtau, lintang pukang lari..hehe.. sian betol.. fikir nye fikir, kitorg yg dlm umah ni, jeritla kat housemate luar rumah tu, suh pi mintak tlg jiran Cina selang dua rumah... alhamdulillah, akhirnya dtg la Auntie sorg.. kesian plak tgk duk berkejar2 ngan puppy tuh... baru la Puppy durjana tu kembali ke rumahnye.... hiii!!! hang tunggu la...aku bom hang ngan tuan2 hang skali jap gi..


petaaang tu, tuan dia pon balik.. aku dn housemate aku ape lg, panggil dia nye Tuan. gtau diowg yang puppy dia tu da trespass to our land..so, please tie up yr puppy la.. we cannot touch it.. ingatkan diorg nk mintak maaf la kan..say sorry ke.. tp, ade ke patut diowg gelak! kuang asam betol..weh! ingat kitorg takut ke...kitorg bkn takut pon kat puppy korg tu..skali gue lenyek ngn motor gue baru taw! tp kitorg takut dengan kenajisan puppy tuh..paham????


appa punya jiran daaa....



ni ade gambor binatang tuh mase die duk menunggu depan sliding door umah kitorg...dah la comot..geli geleman..eeeeii...
*********************************************************************
papepun, thanks to Hazal... atas nasihat dan tunjuk ajar..hehe.. dan tolong kurangkan ketensenan dan kebimbangan gue...Hazal tlg settle puppy durjana ni yek.. :)

2 comments:

aza_idyllix said...

erk geli lee..kotor gile..owner beliau ni cmfrm spesis KAMBING..tkut air..tlg la syampoo ngn syampoo DOVE..bg cun ckit..klu cmni mmg xheran la jah fobia ngn menatang ni hahaha

aiShah_sOfeaTJ@katoJie said...

hah..tau xpe zal... mmg geli la...eeeeii..

busuk! comot! aaaaaaaa