BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Salam Pictures, Images and Photos

Thursday, July 2, 2009

hari terakhir di mahkamah...







salam..

hr ni hr terakhirku LI di mahkamah syariah KT..humm..sayu gak hati ni...huhu

pepagi tadi pas kelas mengaji, warga MRSKT (tingkat dua) wat jamuan perpisahan....raikan aku dan mas (usim) dan 3 plajar UDM yang sama-sama LI kat sini...

even tempoh masa aku jadi warga MRSKT ni cuma 4 minggu jek, tp, bg aku pengalaman yg aku dpt sgt2 berharga.....rasa happy jek duk cni..huhu

di kesempatan ni aku nak ucapkan ribuan terima kasih buat semua warga MRSKT (khususnya tingkat dua ni) dan JKSNT secara amnya, kerana sudi terima saya menjalani LI di sini. segala kerjasama dan bimbingan yang kalian berikan amat-amat saya hargai...

saya doakan moga MRSKT akan terus maju dan berjaya dapat anugerah 5S.. caiyok!! caiyok!!

kat bawah ni aku upload gambar semasa jamuan tadi...

insyaAllah, segala memori yang terakam di sini akan terus kekal di sanubari...cheeewah...hehe

last but not least: TERIMA KASIH, THANK YOU, SYUKRAN, ARIGATO GOZAIMAS tak terhingga buat :TUAN KAMARUL, CIK SALWA,TUAN NAZRI, EN. DIN, EN. EIRMAN, KAK ANI, KAK SHIMAH, KAK NUN, KAK SU, KAK AIN, KAK FIEDA, KAK FIEZA, CHE MAT GHANI, EN. MAT F.O, EN. NASIR, EN. SHAHARIN, EN. AMERAN, EN. YUSRI, EN. HAZAL,EN. TON, KAK YAH, KAK LIZA, dan semua staff yang lain... jazakumullahukhairan katheera.....=p

KALAU ADA PONDOK DI PADANG,
BOLEH SAYE MENUMPANG MENGAJI,
KALAU ADA UMUR YANG PANJANG,
BOLEH KITA BERJUMPA LAGI....=P

0 comments: